Otázky a odpovede
1. Ako sa objednám?
- Objednať servis môžete telefonicky na tel. čísle 0907 783 208, emailom na adrese eshop@gsm4all.sk alebo cez integrovaný chat
2. Ak som z iného mesta ako Košice?
- Ak ste z Košíc po objednaní Vás budeme kontaktovať a dohodneme termín vyzdvihnutia pokazeného zariadenia, po realizácii servisného úkonu následne dohodneme termín odovzdania
- Ak ste z iného mesta, pokazený výrobok, mobilný telefón je nutné nám zaslať na adresu Martin Haburčák - GSM4ALL, Mojmírová 12, 04001 Košice
3. Aké sú platby za zvoz, diagnostiku?
- Zvoz a odvoz v rámci mesta Košice je zdarma
- Zvoz z iného mesta zabezpečuje majiteľ, odvoz-pošta je uhradený v sume opravy
- Cena diagnostiky 0€
4. Čo je potrebné uviezť pri objednávke servisu?
- Uviezť model zariadenia, napr. iPhone 7
- Uviezť vadu zariadenia, čo najdetailnejší opis, aby sme už pri samotnej objednávke mohli predbežne vyhodnotiť opravu
- Pri službe obnovenie dát, odstránenie ochranného kódu je potrebné stiahnuť nami zaslaný protokol, vypísať a zaslať späť